Fashion Crew

Idag har jag funderat mycket på det roligaste men förmodligen också det svåraste att planera inför den fantastiska Londonresan; vad ska man ta med sig för kläder?

Vi flyger dit med RyanAir (mer om själva reseaspekterna i senare inlägg) och har betalat för att få ha med baggage, men fortfarande vill man ju absolut inte ta med sig för mycket eftersom det lär ske en del shopping på plats. Det känns väldigt, väldigt ovärt om man skulle hamna på övervikt på tillbakavägen. Dessutom måste väl alla någon gång i livet lära sig att packa lätt, funktionellt och samtidigt supersnyggt. 
Jag inser vid tanken på detta att jag, förutom att totalkolla väderleksrapporterna inför vistelsen, kommer att behöva lägga ner en hel del tid (och klädprovning!) för att hitta den optimala resväskan.

En del saker ska jag dock se till att köpa innan resan. En ny vårjacka (kommer förmodligen bli i någon ljus modell, kanske trenchcoat eller kavajmodell sen min finaste A-linjejacka försvann, och nya tygskor från H&M (som de äntligen börjat sälja igen – det är seriöst de mest optimala sommarskorna.. jag ska köpa alla färger!). 

Eftersom jag inte har haft jeans eller andra byxor (inte mjukisar inkluderat) på en sådär fem månader, är det mycket tveksamt om jag över huvud taget kommer att ta med mig några jeans (vilket jag dock faktiskt måste införskaffa, btw). 
Någonstans känns det som en bra idé att ha med sig ganska basic kläder som man sen kan piffa upp med t.ex. pastellfärgade strumpbyxor, stora halsband, hatt etc. 
På tal om hatt skulle jag gärna hitta en snygg hatt i London. Hatt är supercoolt, speciellt till typ chinos och kavaj.

 Ralph Lauren


Ett problem som det lär skrivas mycket om här i bloggen. You must look fabulous.

/Anna

Kommentarer
Postat av: Pauliina

Vad tycker du om Gruppen Girlicious senaste låt & video?

Du kan lyssna och titta i min blogg!

Rock on och ha de gött!

2009-02-21 @ 16:58:26
URL: http://pauliina22.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0