London- en kärleksförklaring

Hej!
Snart är det bara två veckor kvar. Gud jag tänker på det hela tiden, det kommer helt enkelt bara bli så kul att återvända till sin favoritstad med bästa vännen också!
Ja, det är första gången jag reser själv med en kompis på helt egen hand. Vi har liksom skött allt: Planering, budget, val av flyg och hotell m.m. Det är lite pirrigt faktiskt!

Men just London känner jag mig så trygg i. Vissa städer klickar man med helt enkelt! Praktisk taget har jag varit där fem gånger, men egentligen kan man nog kalla det två:
-Juni 2007 med mamma. Härlig weekend och jag blev kär.
-Språkresa juni/juli 2008. Landade i London, åkte till Oxford(kanske kommer det en liten miniguide senare) och besökte Scone 2 dagar. Då kände jag mig cool som åkte underground utantill med mina shoppingkassar.

Och nu tredje gången da! Den här gången blir det mycket fashionabelt mys, med secondhandshopping, udda museibesök och stros i parker.

I LOVE LONDON!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0